İnformasiya təhlükəsizliyi həlləri, nüfuz testləri, kibertəhlükəsizlik əməliyyat mərkəzi, təlim və məsləhət xidmətləri daxildir. Müştəri Məmnuniyyəti İdarəetmə Sistemimiz öz daxilindəki fəaliyyətlərimizin ISO 10002 standartına uyğun həyata keçirilməsini təmin edir.
Müştəri Məmnuniyyəti İdarəetmə Sistemi Siyasətimiz;
- ISO 10002-ə uyğun olaraq Müştəri Məmnuniyyəti İdarəetmə Sistemini idarə etmək,
- Müştərilərimizin gözləntilərini və ehtiyaclarını anlamaq və buna uyğun həllər təqdim etmək,
- Müştəri şikayətlərini səmərəli və səmərəli şəkildə idarə etmək,
- Müştəri rəylərinin davamlı olaraq qiymətləndirilməsi və təkmilləşdirmə imkanlarının yaradılması,
- Şikayətlərin ədalətli, şəffaf və qərəzsiz həllini təmin etmək,
- Müştəri məmnuniyyəti performansımızı mütəmadi olaraq izləmək və hesabat vermək,
- Müştəri məmnuniyyətini artırmaq üçün lazımi resursları təmin etmək,
- Şikayətlərin idarə edilməsi prosesini daim təkmilləşdirmək,
- İşçilərimizin müştəri məmnuniyyəti barədə məlumatlılığını artırmaq üçün müntəzəm təlimlər keçirmək,
- Müştərilərimizə xidmət keyfiyyətimizi daim artırmaq,
- Müştəri diqqəti prinsipini bütün biznes proseslərimizə inteqrasiya etmək,
- Milli və beynəlxalq qaydalara, qanuni və müvafiq normativ tələblərə riayət etmək,
- Bu siyasəti bütün işçilərimizə elan etmək və siyasəti həyata keçirmək üçün lazımi resursları təmin etmək,
- Müştəri məmnuniyyətini qorumaq və artırmaq öhdəliyi götürür.
PLT.36 Müştəri Məmnuniyyəti Siyasəti – Nəşr Tarixi: 15.02.2024 – Rev: 00